Wednesday 8 November 2017

Forex bt


BTFX Logo och ägs och drivs av Brokersclub Ltd i Malta Ett aktiebolag registrerat i Malta med registreringsnummer C52844 GIIN. Brokersclub Limited är licensierat och reglerat av Maltas Financial Services Authority som en licensinnehavare av kategori 2 investeringstjänster Licensnummer IS 52844 och Ligger vid 37, George Borg Olivier Street, St Julians, STJ 1082, Malta. FX Trading och Kontrakt för Skill CFD Trading bär en betydande mängd av Risk Trading on Margin och Leveraged Trades ökar din riskexponering Du kan eventuellt förlora några eller alla din investering Vänligen ta dig tid att läsa vår Risk Ansvarsfriskrivning och söka oberoende ekonomisk och juridisk rådgivning om det behövs.2017 03 14 03 23 53 - 158 frågor på 0 650 sekunder. Han alla BK-handlare ville jag sammanfatta mina tankar om hur jag är Handlar mitt mästersdagskonto som du är välkommen att följa Jag följer faktiskt det själv med mitt andra konto så i den här artikeln ska jag försöka förklara båda Strukturen på huvudkontot och de olika alternativen för handlare som vill ha affärer kopieras direkt till deras konto. Här är den korta versionen 1 Du måste ha ett årligt medlemskap 2 Du måste ha ett MT4-konto 3 När du har gjort det 1 och 2 e-postskyddade och vi skickar dig speciella länkar att anmäla sig till. 1 Vem är berättigad till Trade Copy Services. Trade Copy-tjänster är tillgängliga för någon BK-årlig abonnent. Du måste vara en årlig medlem. Det är den enda regeln. Det finns inga Extra avgifter som BK debiterar utöver det årliga medlemskapet BK års medlemsskap för dem som inte har det är mycket bra Årspriset uppgår till cirka 100 månad jämfört med 175 vanlig månadsavgift, vilket är nästan 50 besparingar. Dessutom , Om du uppgraderar till en årlig, ska jag återbetala din betalning förra månaden, vilket ger dig 13 månader till priset av 12, så besparingarna är ännu större. Här är rabattlänken för årligt medlemskap. 2 Finns det några andra avgifter BK debiterar inte Någon f ees bortom det årliga medlemskapet men vår teknikleverantör debiterar en månadsavgift mellan 20-28 beroende på din valuta Detta är en avgift som alla betalar inklusive BK själv som 4xsolutions är den som ansvarar för att tillhandahålla den faktiska handelskopia-tjänsten.3 Vilken typ av en konto behöver jag Allt du behöver är ett MT4-konto med någon mäklare Tjänsten kommer att fungera med någon mäklare du väljer Vi rekommenderar att du handlar med FXCM Raw Spread-konto eftersom det är vad mästaren är på och du får bästa trovärdighet På det sättet Om du inte kan använda eller använda FXCM, IC Market eller ThinkForex, Pepperstone eller någon av de rika spridningsmäklare är bra alternativ Men vi bryr oss inte vem du använder eftersom alla MT4-konton kommer att fungera.4 Finns det någon som kan hjälpa Med konto mäklareval Ja Vår kollega Justin Hertzberg email protected är en expert på att välja den bästa mäklaren för dig. Skicka honom till samråd.5 Hur kan jag få betalt på varje handel jag gör Justin har relationer med almo st alla pålitliga mäklare i världen och kan ordna så att du kan få rabatt på varje handel du gör. Ofta än pengar sätts direkt till ditt konto i slutet av månaden och kan lägga upp till så mycket som 1 extra avkastningsmånad Denna tjänst är helt gratis som en del av din BK-erfarenhet hos oss.6 Hur registrerar jag mig för Handels Copier När du blir en årlig - var vänlig maila oss och berätta att du vill kopiera handel Vi skickar dig en särskild länk för att ansluta Till vårt huvudkonto Justin eller chatten på skulle vara glada att gå igenom processen Det tar mindre än 10 minuter att sätta upp. 7 Kan jag koppla bort ändringsstopp sluta tidigt från alla dina affärer Ja Precis som ett alternativ som handhavaren ger dig rätt men inte skyldigheten att följa affärerna Du kan avsluta när som helst och du kan också ställa in en automatisk avstängningspost vid X-förlust så att ditt konto inte skulle ta några ytterligare affärer om den punkten bryts. Fråga 4xsolutions chatt för vidare riktning på den delen .8 Vilka strategier handlar du i kopiarkontotkonton. Här är videon som förklarar allt. Här är en video på bakgrunden av handelskopier.9 Vad är skillnaden mellan de gröna och de röda huvudkontonerna. Den gröna mästaren Kontotransaktioner säljs endast. Röda huvudkontonet handlar bara BUYS. NOTE - KOPIERINGSHANDEL ÄR EN HÖG RISKVENTUR Regeln är om du prövar det inte om det Både Master Accounts Trade 0 01 storlek Som alltid är hävstångsfaktorer upp till du men mina egna konton kommer att handlas till 1 gånger eget kapital, dvs 10 000 enheter per handel för varje 10 000 i mitt konto för båda huvudkonton. Vad betyder det praktiskt taget när jag ställer in min 4xsolutions-hävstångsfaktor. Det innebär att man antar att var och en av mina Kopiera konton är 10 000 min 4xsolutions multiplikator kommer att vara 1000. Du kan välja vilken spak du vill, men jag erbjuder detta som ett exempel på vad jag gör själv. NOTERA att du bara kan välja MIRROR MASTER LOTS och sedan multiplicera storleken som du Se alla dessa beslut a Var snällt uppmärksam på dig OBSERVERA ATT VI GÖR HANDELSKODER SERVICE SÄRSKILDA FÖR DIG SOM ÄR GRUNDLÄGGANDE OCH DU TAR ALLT ANSVAR FÖR NÅGOT FÖRSÄLJNING SOM FÖLJER DET. Följ en kommentar Avbryt svar. ,. ,,. 19, 20. ,. 15 1971,,. 1971,. 1, 4,5, 9, 8, 1976. , 1977 5 1987 600 1997 1,2 2007 4,5 7. . ,,,.

No comments:

Post a Comment