Thursday 21 December 2017

Calforex ottawa platser


Calforex Foreign Exchange Services - Ottawa, Ontario K1N 9J7 (Rideau Center) Information om Calforex Foreign Exchange Services i Rideau Center - plats, timmar, kuponger Calforex Foreign Exchange Services i Ottawa, Ontario - Spara pengar och missa inte försäljning, händelser, nyheter, kuponger . Calforex Foreign Exchange Services ligger i Rideau Center, Ottawa, Ontario - K1N 9J7 Kanada, adress: 50 Rideau Street. GPS: 45,425368. -75,69093. timmar, butiksställe, vägbeskrivning Har du någonsin besökt butik: Calforex Valutaväxling i Rideau Center Din köpupplevelse är viktig. Hjälp andra kunder och besökare och betygsätt din tillfredsställelse med Calforex Foreign Exchange Services i Rideau Center (Ottawa, Ontario). Sätt bara in din användarrecension. Rideau Center timmar Civic Holiday: 10:00 - 18:00, Labor Day: 10:00 - 18:00, Thanksgiving Day: 10:00 - 18:00, minnesdagen: 12:30 - 21:00, Svart fredag: 8:00 - 21:00, julafton. 9:30 - 17:00, juldag: Stängd, Boxningsdag: 10:00 - 18:00, nyårsafton: 9:30 - 17:00, nyårsdagen: Stängda Vanliga öppettider Måndag 9:30 till 9:00 Tisdag 9:30 till 9:00. Onsdag 9:30 till 9:00. Torsdag 9:30 am-9:00 pm. Fredag ​​9:30 till 9:00. Lördag 9:30 till 19:00 Söndag 11:00 till 6:00 pm. Har du besökt Calforex Foreign Exchange Services i Rideau Center Skriv en recensionCalforex Valutaväxlingstjänster Bästa priserna Amp Most In Stock Valutor Calforexs filosofi är enkelt. Vi erbjuder de bästa priserna på utländsk valuta samtidigt som vi behåller det bredaste urvalet av utländska valutor som finns tillgängliga i våra filialer över Kanada. Med ett urval av över 100 valutor hjälper vi till att du sparar pengar över bankerna och hittar den valuta du söker när du slutar besöka. Calforex Valutaväxling är stolt över att ha centralt belägna filialer bemannade av professionellt utbildade räknare och chefer för att på ett säkert och effektivt sätt hjälpa dig att utbyta pengar, överföra eller ta emot pengar från utlandet. Calforex tillhandahåller tjänster till individer, lokala företag, grossistbeställningar och icke-kontanta internationella pengaröverföringstjänster. Stanna av en Calforex-gren nära dig idag och gå med de andra miljoner individerna, finansinstituten och företagen varje år vi tjänar och vi är säkra på att du kommer att finna att när det gäller valutaväxlingstjänster vann du8217t ett annat företag som arbetar hårdare för din pengar. Retail Cash Spring Break Special Det är den tiden på året igen för Calforex Student Spring Break Special. För närvarande inskrivna studenter kan besöka någon av våra butiker och nämna detta speciella och få en ingen avgiftstransaktion. Fråga även om vårt köpoptionsprogram för alla inköp över 400 (CAD-ekvivalenter), vilket gör att du kan byta tillbaka eventuell kvarvarande valuta i samma takt som du köpte den på, utan avgift. Meddela en ny tjänst: Beställ utländsk valuta på nätet och skicka den till dig Vi erbjuder nu utländska kontanter för att köpa online med full försäkrad leverans. Att få utländsk pengar har aldrig varit så lätt. Calforex Foreign Exchange erbjuder en mängd olika kontanta och icke-kontanta tjänster för privatpersoner, företag och andra organisationer som söker bättre service och priser på sina valutaväxlingar. Banknoteringar Retail Foreign Cash Services Utländsk Bank Utkast Köp USD Bank Utkast US Utgående Banköverföringar Utgående Wire Överföringar Inkommande Wire Överföringar Löpande Global Betalningsvaluta Köp Back Program Senaste Företagsnyheter och Blog Oavsett om det är en spirande romans eller du har varit gift i 20 år. För kanadensare kan detta vara en svår fråga att svara på. Skulle du ändra din. Vid nu har de flesta New Year8217s resolutioner förlorat en viss fart och får en. Besök Cuba för första gången Lucky you Lite förvirrad om deras dual. Calforex Valutaväxling personlig information Jag var inte imponerad av mottagningen jag fick vid denna verksamhet. Jag ville byta ut några USD. Ett meddelande som satt fast på väggen sade att personuppgifter måste levereras om mer än 3000 CAD var inblandade. Jag ville inte sprida mina personuppgifter runt, jag frågade hur många dollar som skulle hålla mig inom gränsen på 3000 CAD. Därefter fick jag veta att jag skulle behöva lämna mina data oavsett vad. Jag sa: citerar om jag bytte ut 5 dollarquot Svaret var en curt quotyesquot. Jag tyckte inte om den här inställningen och gick någon annanstans. Merchant Svara 27 mars 2014 Kan jag först ursäkta förseningen att svara på dina problem. Kundtjänst är avgörande för Calforex och vi strävar efter att vara artig och professionell hela tiden. Som Branch Supervisor kan jag erbjuda ursäkta på uppdrag av min personal för att inte informera dig om de policies och rutiner som finns på Calforex när det gäller kundidentifiering. Calforex följer strikt federal lagstiftning och de riktlinjer som genomförts av FINTRAC, Canadarsquos Financial Intelligence Unit. Som skyltning anger att Calforex enligt lag krävs för att verifiera identiteten hos individer som utför transaktioner på eller över 3000. I enlighet med denna lagstiftning kan Calforex inte lägga fram några förslag på transaktionsbelopp som skulle göra det möjligt för en individ att undvika klientens identifieringsgräns. Vår personal är utbildad att följa såväl federal lagstiftning som företagspolicy, men vår vidhäftning får inte negativt påverka vår kundservice. 5 februari 2013 Easy Breezie Travel Jag gick till Calforex i Rideau Center för att köpa amerikanska dollar. Jag gick till min bank och några andra ställen för att se vad priserna var och för att vara ärlig Calforex erbjöd de bästa priserna, det var det enda stället som erbjöd ett rimligt pris, fick mig att välja olika valörer och erbjöd även bra råd för villkoret för räkningarna sedan jag reser utomlands. Jag skulle inte ha personligen tänkt på det, men jag är glad att personalen gjorde det. Alla var väldigt snälla och var alla mycket hjälpsamma, de bytte räkningar runt och hjälpte personen som tjänade mig för att få de perfekta räkningarna, det händer inte alltid, men jag är verkligen glad att människor som detta fortfarande finns. Jag glömde nästan Räntorna med banker och andra ställen var galen, det var någonstans mellan 20-70 skillnad. En bit av rådgive någon som reser så ofta som jag gör, gå dit. Dessa människor vet verkligen vad de talar om, de behandlar dig inte som ett nummer, de behandlar dig som en verklig människa. Tack Calforex Mycket Kärlek :-) 1 februari 2013 Bra service Kundtjänst var fenomenal Anställda var trevliga, professionella och vänliga. Priserna var mycket respektabelt och jag var övergripande mycket nöjd med tjänsten jag fick. Jag skulle definitivt rekommendera denna tjänst till familj och vänner. Ottawa Valutaväxling 8211 Calforex Valutakurser Calforex Valutaväxling Ottawa 8211 Rideau Center Letar du efter de bästa valutakurserna i Ottawa. Calforex kan ge dig de bästa priserna med det bredaste urvalet av utländska valutor på lager och en mängd olika tjänster som inte ingår i kontanter, såsom ledningar, utkast och EFT. Ring oss idag för att jämföra våra priser och fråga oss hur vi kan hjälpa till att spara pengar på din nästa valutahandelstransaktion. Calforex Ottawa Telefon: (613) 569-4075 Calforex Full Foreign Exchange Services Ottawa, Rideau Center Branch kontaktinformation Rideau Center 322, 50 Rideau Street Ottawa, Ontario K1N 9J7 Besök vår Ottawa Branch för alla våra valutaväxlingstjänster.

No comments:

Post a Comment