Tuesday 31 October 2017

Forex 4h handel


Enkel 4H Swing Strategy - 923 pips på 2 veckor. Hej, jag handlar detta system i 3 månader, fick flera hundra pips och ca 50 på konto och jag skulle verkligen vilja göra det till en EA. Det är mycket enkelt. Det är mycket enkelt. Baseras huvudsakligen på prisrörelsen och det faktum att priserna gillar att återfalla för att trending flytta genomsnittet och studsa av det, vilket skapar starka rörelser. Senast 2 veckors resultat. PUSD 212 pips. EURUSD 712 pips. This system fungerar på alla diagram som jag föredrar att använda Det på 4H och 1H diagram. Säkerställ att backtest det innan du försöker det på någon annan tidsram. Entry är gjord efter att pris hoppar från Bollinger s Moving Average, när det rörliga genomsnittet är trending pekar uppåt eller nedåt. Efter priset har studsat från MA Skapat ett hausstarkt ljus för långa affärer eller baisse för kort, plats stopp order 1 pip ovanför ljuset för långt eller under ljuset för korta exempel för att klargöra. Stoppförlust är 1 pip under lågt i föregående bar för långa affärer, och 1 pip ovanför hög av föregående stapelspridning för Korta affärer. Det här är vad det här systemet handlar om. Stoppförlust ligger till 1 pip under lägsta låga av de sista 4 barerna för långa affärer och till 1 pip över högsta höga av de sista 4 barerna för korta affärer Exits görs endast av efterföljande Stop. I risk 2 av att starta eget kapital på varje trade. That s om det Fler exempel på handel finns på min blogg Jag skickar också veckovisa resultat där. Mycket pips till oss alla. Hjälp på att skapa EA kommer att mycket uppskattas. Entry Är gjord efter att pris hoppar från Bollinger s Moving Average, när det rörliga genomsnittet är trending pekar uppåt eller nedåt. Efter priset har studsat från MA Skapat ett hausstarkt ljus för långa affärer eller baisse för kort, plats stopporder 1 pip över ljuset för länge Eller under ljuset för korta klockexempel för förtydliganden. I vissa fall i exempel rör berör MA, i vissa fall inte - kan studsa från BB MA behöver kvalificeras i mer detaljer. fxbs Inträde görs efter prissättning av Bollinger s Moving Genomsnitt, när det rörliga genomsnittet är tren Ding pekar upp eller ner. När priset har hoppat från MA Skapat ett hausstarkt ljus för långa affärer eller baisse för kort, plats stopp order 1 pip ovanför ljuset för långt eller under ljuset för korta exempel för att klargöra. I vissa fall i exempel Bar berör MA, i vissa inte - kan studsa från BB MA behöver kvalificeras i mer detaljer. Du har rätt, det här är en del som är lite svårt att programmera. Varje gång när ljus kommer nära MA gör det inte Måste röra det och än ett ljus i motsatt riktning skapas - jag kommer att ta handlingen Bounce förklaras efter ljus i motsatt riktning är stängd. Efter en Bounce lägger jag order över det höga eller under det låga för korta. Mer Frågor är välkomna. Du använder bara BB och ljusmönster någon annan bekräftelse signal. phoenix använder du bara BB och ljusmönster någon annan bekräftelsessignal. Bara BB och ljusmönster. Bekräftelsessignalen är ljuset i motsatt riktning som bekräftar studsen Efter det Stearinljuset är stängd Jag lägger stoppordningarna. I diagrammen visade du inträde innan candlw i handelsriktningen stängd se det första diagrammet, ett baisse ljus gick nära BB-linjen, då var nästa ljuset hauset, men du gjorde inte Ange vid slutet av det här ljuset. M256 Hej, jag handlar det här systemet i 3 månader, har fått flera hundra pips och cirka 50 på konto och jag skulle verkligen vilja göra det till en EA. Dess regler är mycket enkla. Det är baserat främst På prisrörelsen och det faktum att priserna gillar att återfalla för att trending flytta genomsnittet och studsa av det, vilket skapar starka rörelser. Senast 2 veckors resultat. PUSD 212 pips. EURUSD 712 pips. This system fungerar på alla diagram som jag föredrar att använda den på 4H Och 1H diagram. Säkerställ att backtest det innan du försöker det på någon annan tidsram. Entry är gjord efter att pris hoppar från Bollinger s Moving Average, när det rörliga genomsnittet är trending pekar uppåt eller nedåt. Efter priset har studsats från MA Skapat en Hausstarkt ljus för långa affärer eller baisse för kort, plac E stop order 1 pip ovanför ljuset för långt eller under ljuset för korta exempel för att klargöra. Stoppförlusten är 1 pip under låg i föregående stapel för långa affärer och 1 pip över högt av föregående stapelspridning för korta affärer. Är vad det här systemet handlar om. Stoppförlust ligger till 1 pip under lägsta låga av de sista 4 staplarna för långa trader och till 1 pip över högsta höga av de sista 4 staplarna för korta trakter. Utgångar görs endast genom trappstopp. Jag riskerar 2 för att starta eget kapital på varje handel. Det handlar om det. Fler exempel på handel finns på min blogg. Jag skickar också veckovisa resultat där. Mycket pips till oss alla. Hjälpa till att skapa EA kommer att uppskattas mycket. Trading System Test 4H Scalping Method. Posted 4 år sedan 2 29 AM 13 Augusti 2013 6 Comments. Once, grattis till 4H Scalping Metoden för att bli namngivet Bästa Forex Trading System för juli månad Frågan är, kommer det att stå emot min betygsram. Har gått igenom forumen och det verkar som om systemet h Som faktiskt varit en favorit favorit för lång tid, men bara inlämnades nyligen Ett problem var att mekanik och handelsregler presenterades i form av ett 42-sidigt dokument Som det var fallet med de flesta människor ansågs det för TLDR för länge inte Läs och många störde inte med den. Den goda nyheten är att forumanvändaren phil838 bestämde sig för att välja en av strategierna och förenkla den för alla andra. Enligt honom hade han en 70-win-sats med hjälp av den förenklade strategin, som i själva verket är ganska Ganska imponerande. Vad jag tycker är ännu mer intressant är hur systemet inte använder sig av några tekniska indikatorer alls. Backstesting Parameters. Backtesting period februari 2012 till juli 2013.Registrar Regler Rita hårbotten linjer vid senaste svänghöjder och låga platser. Tio 10 pips ovanför svängen hög för långa affärer och sälja stopporder 10 tio pips under svingen låg för korta order. För att fastställa svängen hög eller låg måste den föregående trenden vara av minst fyra 4 ljus och det efterföljande t Rend bör vara fyra fyra ljus också. Exit Rules Ange en stopp förlust på 50 pips och ett vinstmål på 50 pips. As för riskhanteringsregler har jag bestämt mig för att ställa in risken per handel till 1 av kontot. Notera att Specificerad 10-pip köp sälj stopporder ovanför hårbotten och hårbotten linjekvalifikationer har lagts till av din sannerligen för att göra systemet mindre subjektivt med det kan resultatet inte 100 exakt återspegla de resultat som phil838 eller Nick B har Fick men det kan fortfarande vara en bra approximation. For nu kommer jag att dra sig tillbaka till min pod för att knäcka siffrorna Nästa vecka kommer jag att lägga upp backtestingresultaten och systemets betyg baserat på mina ramar för mekaniska system. Fortsätt tuned. Winner Juli månadens bästa Forex Trading System. Posted 4 år sedan 12 01 AM 6 Augusti 2013 10 Kommentarer. Efter en brutal veckolång kamp mot en, har en vinnare blivit framme. Laddar, herrar, monster och robotar S ge upp det för NickB, vinnaren av juli s bästa Forex Tradin G System. His handelssystem är 4H Scalping Method en oldie men det är säkert en goodie. Under åren har det utvecklats ganska följande i samhället. Med användning av 4-timmars tidsram är 4H Scalping Method vad Vi kallar ett naket handelssystem eftersom det inte använder en enda indikator. Det är rätt, jordbollar. Du vann inte se några rörliga medelvärden och oscillatorer på NickBs diagram. Hans systembaser handlar uteslutande om prisåtgärder och baserar sig på trendlinjer för in - och utgående signaler. Det låter intressant för dig Då kanske du vill läsa mer om hans system i 4H Scalping Method-forumtråden. Som vinnare av juli s tävling kommer NickB 4H Scalping Method att få följande. En plats på Best Forex Trading System BFTS Hall of Fame i forumet. Ett märke på framsidan av det kommer att visas för hela augusti månad. På NickBs vägnar kommer vi att donera 50 till en av välgörenhetsorganisationerna i Golden List of Charities. Och till sist, Jag kommer också att mekanisera det och backtest hans system För att se hur det går mot Robopip-standarden för mekaniska system Men efter att ha läst igenom systemets regler upptäckte jag att det här är mycket diskretionärt. Därför måste jag noggrant lära mig systemet först och se om jag verkligen kan mekanisera det Håll dig igång. Med juli sävling över är det dags att tillkännage augusti s bästa Forex Trading System Contest öppna huvudet på över till vårt forum och skicka dina inlägg för en chans att vinna de belöningar jag just har nämnt ovan för dig själv. Se bara till att du Följ de officiella reglerna för att bli kvalificerad Lycka till, människor.

No comments:

Post a Comment